JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Brit Aksnes

Brit Aksnes skriv om film i Dag og Tid kvar veke. Aksnes jobbar elles som journalist og kulturfrilansar etter mange år i forlagsbransjen. Ho har laga radiodokumentarar og leverer program for Ekko på NRK P2. I 2018 debuterte ho som forfattar med boka Mannemenneske – Menn om livet, sex og forhold (Pelikanen forlag). Filminteressa melde seg tidleg, og sjølv om Hollywood glimtar til, endar dei årlege topplistene som oftast med det beste frå den store verda, som gjerne hamnar i sjangeren sosialrealisme og forholdsdrama. Likevel: forkjærleiken for Jim Carrey og Ingmar Bergmann gjer at smaken vanskeleg kan kategoriserast heilt kategorisk.

britaksnes@hotmail.com

Artiklar

« 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 ... 47 »
Den andre Sicario-filmen framstiller ei krise verre enn fantasien tillèt.

Den andre Sicario-filmen framstiller ei krise verre enn fantasien tillèt.

Foto: Richard Foreman Jr. / SMPSP

Den andre Sicario-filmen framstiller ei krise verre enn fantasien tillèt.

Den andre Sicario-filmen framstiller ei krise verre enn fantasien tillèt.

Foto: Richard Foreman Jr. / SMPSP

Den andre Sicario-filmen framstiller ei krise verre enn fantasien tillèt.

Den andre Sicario-filmen framstiller ei krise verre enn fantasien tillèt.

Foto: Richard Foreman Jr. / SMPSP

Fotografen Ronit (Weisz), som er busett i New York, kjem heim til London då faren døyr.

Fotografen Ronit (Weisz), som er busett i New York, kjem heim til London då faren døyr.

Foto: Selmer Media

Fotografen Ronit (Weisz), som er busett i New York, kjem heim til London då faren døyr.

Fotografen Ronit (Weisz), som er busett i New York, kjem heim til London då faren døyr.

Foto: Selmer Media

Fotografen Ronit (Weisz), som er busett i New York, kjem heim til London då faren døyr.

Fotografen Ronit (Weisz), som er busett i New York, kjem heim til London då faren døyr.

Foto: Selmer Media

Scene frå ein slags postapokalyptisk campingplass.

Scene frå ein slags postapokalyptisk campingplass.

Foto frå filmen

Scene frå ein slags postapokalyptisk campingplass.

Scene frå ein slags postapokalyptisk campingplass.

Foto frå filmen

Scene frå ein slags postapokalyptisk campingplass.

Scene frå ein slags postapokalyptisk campingplass.

Foto frå filmen

Marlo (Charlize Theron) vert uventa gravid med nummer tre.

Marlo (Charlize Theron) vert uventa gravid med nummer tre.

Foto: Norsk filmdistribusjon

Marlo (Charlize Theron) vert uventa gravid med nummer tre.

Marlo (Charlize Theron) vert uventa gravid med nummer tre.

Foto: Norsk filmdistribusjon

Marlo (Charlize Theron) vert uventa gravid med nummer tre.

Marlo (Charlize Theron) vert uventa gravid med nummer tre.

Foto: Norsk filmdistribusjon

Forfattaren Juliet Ashton (Lily James) vert invitert til bokklubben på Guernsey av grisebonden Dawsey  (Huisman).

Forfattaren Juliet Ashton (Lily James) vert invitert til bokklubben på Guernsey av grisebonden Dawsey (Huisman).

Foto: SF Norge

Forfattaren Juliet Ashton (Lily James) vert invitert til bokklubben på Guernsey av grisebonden Dawsey  (Huisman).

Forfattaren Juliet Ashton (Lily James) vert invitert til bokklubben på Guernsey av grisebonden Dawsey (Huisman).

Foto: SF Norge

Forfattaren Juliet Ashton (Lily James) vert invitert til bokklubben på Guernsey av grisebonden Dawsey  (Huisman).

Forfattaren Juliet Ashton (Lily James) vert invitert til bokklubben på Guernsey av grisebonden Dawsey (Huisman).

Foto: SF Norge

Det er noko nesten rørande over å sjå actionfilmar som både prøver tekkast kjernepublikummet og fri til dei meir politisk opptekne, skriv Brit Aksnes.

Det er noko nesten rørande over å sjå actionfilmar som både prøver tekkast kjernepublikummet og fri til dei meir politisk opptekne, skriv Brit Aksnes.

Foto: Fox Film

Det er noko nesten rørande over å sjå actionfilmar som både prøver tekkast kjernepublikummet og fri til dei meir politisk opptekne, skriv Brit Aksnes.

Det er noko nesten rørande over å sjå actionfilmar som både prøver tekkast kjernepublikummet og fri til dei meir politisk opptekne, skriv Brit Aksnes.

Foto: Fox Film

Det er noko nesten rørande over å sjå actionfilmar som både prøver tekkast kjernepublikummet og fri til dei meir politisk opptekne, skriv Brit Aksnes.

Det er noko nesten rørande over å sjå actionfilmar som både prøver tekkast kjernepublikummet og fri til dei meir politisk opptekne, skriv Brit Aksnes.

Foto: Fox Film

« 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 ... 47 »