Brit Aksnes skriv om film i Dag og Tid kvar veke. Aksnes jobbar elles som journalist og kulturfrilansar etter mange år i forlagsbransjen. Ho har laga radiodokumentarar og leverer program for Ekko på NRK P2. I 2018 debuterte ho som forfattar med boka Mannemenneske – Menn om livet, sex og forhold (Pelikanen forlag). Filminteressa melde seg tidleg, og sjølv om Hollywood glimtar til, endar dei årlege topplistene som oftast med det beste frå den store verda, som gjerne hamnar i sjangeren sosialrealisme og forholdsdrama. Likevel: forkjærleiken for Jim Carrey og Ingmar Bergmann gjer at smaken vanskeleg kan kategoriserast heilt kategorisk.
På rekordtid klarer heile gjengen å gjera deg glad, skriv Brit Aksnes.
Foto: HBO
Ein skal ikkje gløyma kor uforgløymeleg glad tida før aids faktisk var.
På rekordtid klarer heile gjengen å gjera deg glad, skriv Brit Aksnes.
Foto: HBO
Ein skal ikkje gløyma kor uforgløymeleg glad tida før aids faktisk var.
På rekordtid klarer heile gjengen å gjera deg glad, skriv Brit Aksnes.
Foto: HBO
Ein skal ikkje gløyma kor uforgløymeleg glad tida før aids faktisk var.
Måndag kveld vart filmen Ninjababy vist på Stortorget, med besøk av regissør Yngvild Sve Flikke og delar av staben.
Foto: Brit Aksnes
TROMSØ: Etter å ha vore i Tromsø med digital avvikling av byens filmfestival ser ein om mogleg endå tydelegare at me treng meir enn Netflix og nettbrett.
Måndag kveld vart filmen Ninjababy vist på Stortorget, med besøk av regissør Yngvild Sve Flikke og delar av staben.
Foto: Brit Aksnes
TROMSØ: Etter å ha vore i Tromsø med digital avvikling av byens filmfestival ser ein om mogleg endå tydelegare at me treng meir enn Netflix og nettbrett.
Måndag kveld vart filmen Ninjababy vist på Stortorget, med besøk av regissør Yngvild Sve Flikke og delar av staben.
Foto: Brit Aksnes
TROMSØ: Etter å ha vore i Tromsø med digital avvikling av byens filmfestival ser ein om mogleg endå tydelegare at me treng meir enn Netflix og nettbrett.
Seriemordar Richard Ramirez.
Foto: Netflix
Det trengst ikkje skummel musikk for å gjera Richard Ramirez skummel.
Seriemordar Richard Ramirez.
Foto: Netflix
Det trengst ikkje skummel musikk for å gjera Richard Ramirez skummel.
Seriemordar Richard Ramirez.
Foto: Netflix
Det trengst ikkje skummel musikk for å gjera Richard Ramirez skummel.
Då ein heimefødsel går gale, opplever paret, spelte av Shia LaBeouf og Vanessa Kirby, ei krise.
Foto: Netflix
Det som kunne vore ein knyttneve av ein film, har vorte eit slapt klask.
Då ein heimefødsel går gale, opplever paret, spelte av Shia LaBeouf og Vanessa Kirby, ei krise.
Foto: Netflix
Det som kunne vore ein knyttneve av ein film, har vorte eit slapt klask.
Då ein heimefødsel går gale, opplever paret, spelte av Shia LaBeouf og Vanessa Kirby, ei krise.
Foto: Netflix
Det som kunne vore ein knyttneve av ein film, har vorte eit slapt klask.
Filmen som er basert på Marthe Michelets bok om deportasjonen av norske jødar i andre verdskrigen, har kinopremiere 1. juledag.
Foto: Fantefilm
Stengde kinoar, utsette premierar, reprisar av gamle filmar – filmåret må seiast å ha vore både rart og trist, men slett ikkje utan høgdepunkt. Det er filmmeldarane i Dag og Tid som vanleg langt frå einige om, med eit par unntak.
Filmen som er basert på Marthe Michelets bok om deportasjonen av norske jødar i andre verdskrigen, har kinopremiere 1. juledag.
Foto: Fantefilm
Stengde kinoar, utsette premierar, reprisar av gamle filmar – filmåret må seiast å ha vore både rart og trist, men slett ikkje utan høgdepunkt. Det er filmmeldarane i Dag og Tid som vanleg langt frå einige om, med eit par unntak.
Filmen som er basert på Marthe Michelets bok om deportasjonen av norske jødar i andre verdskrigen, har kinopremiere 1. juledag.
Foto: Fantefilm
Stengde kinoar, utsette premierar, reprisar av gamle filmar – filmåret må seiast å ha vore både rart og trist, men slett ikkje utan høgdepunkt. Det er filmmeldarane i Dag og Tid som vanleg langt frå einige om, med eit par unntak.
Maryam (Al-Zahreni) brukar nikab, men det gjer ikkje systrene hennar.
Foto: Selmer Media
Kjærleik og kritikk til Saudi-Arabia står like sterkt i Al-Mansours siste film.
Maryam (Al-Zahreni) brukar nikab, men det gjer ikkje systrene hennar.
Foto: Selmer Media
Kjærleik og kritikk til Saudi-Arabia står like sterkt i Al-Mansours siste film.
Maryam (Al-Zahreni) brukar nikab, men det gjer ikkje systrene hennar.
Foto: Selmer Media
Kjærleik og kritikk til Saudi-Arabia står like sterkt i Al-Mansours siste film.