Brit Aksnes skriv om film i Dag og Tid kvar veke. Aksnes jobbar elles som journalist og kulturfrilansar etter mange år i forlagsbransjen. Ho har laga radiodokumentarar og leverer program for Ekko på NRK P2. I 2018 debuterte ho som forfattar med boka Mannemenneske – Menn om livet, sex og forhold (Pelikanen forlag). Filminteressa melde seg tidleg, og sjølv om Hollywood glimtar til, endar dei årlege topplistene som oftast med det beste frå den store verda, som gjerne hamnar i sjangeren sosialrealisme og forholdsdrama. Likevel: forkjærleiken for Jim Carrey og Ingmar Bergmann gjer at smaken vanskeleg kan kategoriserast heilt kategorisk.
Kreftsjuke Milla (Eliza Scanlen) forelskar seg i Moses (Toby Wallace) i filmen som Shannon Murphy regidebuterer med.
Foto: Europafilm
Babyteeth er lys og varm, sjølv om temaet er mørkt og kaldt.
Kreftsjuke Milla (Eliza Scanlen) forelskar seg i Moses (Toby Wallace) i filmen som Shannon Murphy regidebuterer med.
Foto: Europafilm
Babyteeth er lys og varm, sjølv om temaet er mørkt og kaldt.
Kreftsjuke Milla (Eliza Scanlen) forelskar seg i Moses (Toby Wallace) i filmen som Shannon Murphy regidebuterer med.
Foto: Europafilm
Babyteeth er lys og varm, sjølv om temaet er mørkt og kaldt.
Arthur (Fabrice Luchini) og César (Patrick Bruel) har vore vener sidan barndommen.
Foto: Another World Entertainment
Døden er uunngåeleg sjølv for livets glade gutar.
Arthur (Fabrice Luchini) og César (Patrick Bruel) har vore vener sidan barndommen.
Foto: Another World Entertainment
Døden er uunngåeleg sjølv for livets glade gutar.
Arthur (Fabrice Luchini) og César (Patrick Bruel) har vore vener sidan barndommen.
Foto: Another World Entertainment
Døden er uunngåeleg sjølv for livets glade gutar.
Scene frå dokumentarfilmen om Waleed Ahmed.
Foto: Motlys
Både Waleed Ahmed og filmen om han er i overkant ambisiøse.
Scene frå dokumentarfilmen om Waleed Ahmed.
Foto: Motlys
Både Waleed Ahmed og filmen om han er i overkant ambisiøse.
Scene frå dokumentarfilmen om Waleed Ahmed.
Foto: Motlys
Både Waleed Ahmed og filmen om han er i overkant ambisiøse.
Johannes Joner spelar manusforfattaren Petter (i midten) som skal lage storfilm om Fridtjof Nansen, men som blir kvotert ut og slit med mindreverdskomplek. Her skålar han med Ylva Gallo (t.v.), Per Gørvell, Gisken Armand og Liv Bernhoft Osa i andre roller.
Foto: Alternativt produksjon
Ein film kan vera god utan å verka banebrytande og original.
Johannes Joner spelar manusforfattaren Petter (i midten) som skal lage storfilm om Fridtjof Nansen, men som blir kvotert ut og slit med mindreverdskomplek. Her skålar han med Ylva Gallo (t.v.), Per Gørvell, Gisken Armand og Liv Bernhoft Osa i andre roller.
Foto: Alternativt produksjon
Ein film kan vera god utan å verka banebrytande og original.
Johannes Joner spelar manusforfattaren Petter (i midten) som skal lage storfilm om Fridtjof Nansen, men som blir kvotert ut og slit med mindreverdskomplek. Her skålar han med Ylva Gallo (t.v.), Per Gørvell, Gisken Armand og Liv Bernhoft Osa i andre roller.
Foto: Alternativt produksjon
Ein film kan vera god utan å verka banebrytande og original.
Alma Pöysti i rolla som Tove Jansson.
Foto: Another World Entertainment
Portrettet av Tove Jansson er bohemsk, truverdig og behageleg for auga.
Alma Pöysti i rolla som Tove Jansson.
Foto: Another World Entertainment
Portrettet av Tove Jansson er bohemsk, truverdig og behageleg for auga.
Alma Pöysti i rolla som Tove Jansson.
Foto: Another World Entertainment
Portrettet av Tove Jansson er bohemsk, truverdig og behageleg for auga.
Alex Gibney er mannen bak dokumentarfilmen om opioidskandalen.
Å grava, opplysa og underhalda er noko regissør Alex Gibney verkeleg kan.
Alex Gibney er mannen bak dokumentarfilmen om opioidskandalen.
Å grava, opplysa og underhalda er noko regissør Alex Gibney verkeleg kan.
Alex Gibney er mannen bak dokumentarfilmen om opioidskandalen.
Å grava, opplysa og underhalda er noko regissør Alex Gibney verkeleg kan.